Spineczki od "skarby moje"

Hejka!


Postanowiłam wrócić na "stare śmieci".

Mamusie! To raczej post dla Was, ale jeżeli jakaś dziewczyna chciałaby zainteresować się spineczkami to również zapraszam.

OK! A więc, niedawno dostałam spineczki #handmade (własnoręcznie) stworzone przez Paulę do przetestowania. Niestety moja mała kruszynka poczeka sobie jeszcze na te cuda, gdyż nie ma tylu włosków. Natomiast, mamuśka (czyli JA!) skorzystała. Spineczki idealnie pasują do moich włosów kiedy mam zrobione loki.


Oto moja recenzja:

Spineczki są bardzo starannie wykonane, nie jest widoczny żaden klej czy też odstające nitki. Moją faworytką jest spineczka w odcieniu brązu oraz bieli (a'la skóra). Reszta niestety mi nie spasowały pod względem gustu (chodź wykonanie jest równie dobre jak w tych dwuch), także spineczki te znajdą się na rozdaniu kiedy przekroczę liczbę 1500 obserwatorów na instagramie (klikając w słowo "instagramie" zostaniesz przekierowana na mój profil). Dziewczyny! Więc jeśli nie macie pomysłu na taki dodatek dla prezentu Waszego lub czyjegoś dziecka, to mogę Wam polecić te spineczki. Z tego co mi wiadomo Paulina stworzyła świąteczno-zimową serię. Pozostało mi jedynie zaprosić Was na profil Pauliny LINK oraz na mój profil, gdzie (jak wspomniałam powyżej) już niedługo odbędzie się rozdanie ;)








MÓJ INSTAGRAM: https://www.instagram.com/pejt_/
INSTAGRAM PAULINY: https://www.instagram.com/skarbymoje/

Komentarze

Popularne posty